Portfolio

onsdag, maj 11, 2016

Stress

Hej, hur mår ni?
Själv har jag haft en stressig vecka och inte mått superbra. I måndags började jag och sambon LCHF och det är ingen höjdare att samtidigt ha PMS och vara stressad över andra saker. Men nu på den tredje dagen börjar det kännas lite bättre och mitt sötsug är inte lika starkt. Jag har också jobbat röven av mig idag så jag kan äntligen checka av några punkter på min to-do lista. Skönt!


Jag är väldigt stresskänslig och det kan vara riktigt jobbigt ibland. Yrkesprovveckorna på Axxell ser jag tillbaka på med fasa. Det var ångest på hög nivå och jag bröt ihop totalt varje gång. Klarar inte av sån tidspress och någon som kikar över axeln hela tiden. Ush. Som tur har jag inte behövt stressa över så mycket det senaste året då jag har varit arbetslös. Även om jag har oroat mig över hur jag ska klara mig ekonomiskt har det inte varit stress på samma sätt som då man har riktigt mycket att göra mitt i allt och inte är van med det. Tur man har en stöttande partner och kommer ihåg att andas ibland. Nå, detta är väldigt kortvarigt och jag tror jag också behöver sova mycket mer så nu ska jag gå och lägga mig.

Ta hand om er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar