Portfolio

onsdag, juni 29, 2016

Äntligen sommarlov

LEDIG.

Idag var sista dagen på Summer Art Camp 2016. Vi spelade minigolf, tog gruppfoto och avslutade dagen med glass och jordgubbar. Hann just och just in till affären före åskan och regnet kom. Som tur har vi svärmors bil till låns den här veckan så Ronnie kunde komma och hämta mig. Känns jättekonstigt att jag får sova ut imorgon och nu är ledig tills femtonde augusti då jag fortsätter vid After Eight. Jahapp. Vad ska jag göra nudå?


I sommar vill jag....

Läsa mycket. Fara till Ikea och shoppa loss. Göra om sovrummet. Äta mycket glass och jordgubbar. Umgås med mina vänner. Fira vår fjärde förlovningsdag. Gå på loppisar. Simma. Smörja in mig med spf 50 varannan minut. Virka nya kreationer inför hösten och vintern. Jobba lite. Utforska de lokala vandringslederna. Gå på museum. Semestra hemma i Terjärv. Göra en ny tatuering. Jeppis dagarna. Äta god mat. Gå på bio. Gå på konsert. Göra en roadtrip. Lära mig något nytt. Yoga. Skriva dagbok.



.......och förhoppningsvis bli hundägare!



Såklart ska jag fota massor.



Har på känn att den här sommaren blir så mycket bättre än förra! 
Tror också att jag äntligen får checka av några punkter 
på min BUCKET LIST som jag skrev i januari. 
Positiva tankar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar