Portfolio

onsdag, juni 01, 2016

Bridesmaid outfit


Syrrans bröllop närmar sig med stormsteg. De sista detaljerna är äntligen fixade till min brudtärne-outfit så jag tänkte visa er några bilder. Mörkblå är en genomgående färg under hela bröllopet, alla 7 brudtärnor har mörkblåa klänningar och färgen finns också i dekorationerna. Pom-pomsen har fått vänta i vårt vardagsrum (jag gjorde hälften själv för jag är en så snäll syster :D ) men den blivande bruden ska när som helst komma och hämta dem. På fredag ska jag till Lohtaja och hjälpa till att dekorera lokalen. Och på lördag smäller det! 



Min mörkblåa klänning beställde jag från Etsy. Den är en "infinity dress" och kan användas på många olika sätt. Jag tänker ha enaxlat, tycker det passar bra på mig. Sen kommer håret ner på den den andra axeln. Som tur ska en frisör fixa mitt hår, kan inte sånt själv.

Skorna är från River Island och jag ÄLSKAR dem! De har tofsar i mörkblått och mörkgrönt, passar ju perfekt! Jag har alltid velat ha något från River Island men pga att det är så dyrt har jag inte kunnat köpa något tidigare. Nu var skorna på minus 50% på members så jag slog till. Jeee det kommer bli en sån rolig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar