Portfolio

söndag, juni 05, 2016

Daniela & Janne - Weddingmorning

4.6.2016

Här kommer det första inlägget från min systers bröllop igår. Jag och vår kusin Annika startade redan klockan åtta på morgonen från Jakobstad och åkte till presidentsviten på hotell Kaarle i Kokkola där brudparet väntade på oss. Annika sminkade och gjorde bröllopsfrisyren åt bruden under förmiddagen. Jag chillade där en stund men mina bridesmaid-duties kallade på mig så jag hann inte fota supermycket. Men de hade en fotograf med under vigseln och festen så jag kände ingen press på att fota......men jag ville ju ändå fota litegrann :) 


En fokuserad brud.


Bröllopsfrisyren på gång.


Daniela och Janne // Daniela och Annika


Den vackra bruden!


Time for a little drink // Daniela och Elin


Jag tror att jag delar upp alla bilder från Daniela och Jannes dag i 3-4 inlägg så håll utkik efter dem de här närmsta dagarna! Nu ska jag äta cheesecake från bröllopet som brudparet just kom med hit åt oss.
Tar nog en tid att landa efter den här helgen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar