Portfolio

måndag, september 26, 2016

Lately in my life


Oj oj oj vilken bloggtorka som råder här! Idéer finns men det är brist på tid och motivation till att genomföra dem. Det finns viktigare saker i mitt liv just nu. Plus att det är väldigt omotiverande då man aldrig får kommentarer på inlägg som tog en timmar att fundera ut och skriva (t.ex förra inlägget). Så om ni vill veta mer om mig, aktivera er, hehe. Annars finns jag alltid på instagram. 
På tal om det, jag storgillar instagrams nya "stories" funktion och har nästan helt övergått till det, här kommer en hel drös med bilder från min telefon, från hela september.


En av höstens uppgifter, göra en logga till After Eight 30 år. Mitt bidrag blev såhär.
 // Ibland städar vi och då njuter jag.


Zoey har haft sin första hunddejt. // Gissa vem som fotas mest hos oss?


Jag försöker gömma mitt avskavda nagellack bakom löv, HAHA. // För två veckor sen tog jag min andra tatuering. Inlägg om den kommer i veckan. // Ibland yogar jag och måste då berätta det för omvärlden. Tydligen.


Jag och Annika förra helgen // Jag och Sanna igår // Jag i min fina nittiotalssminkning


Och vet ni vad som också har hänt? Jag har haft födelsedaaaaag, igår blev jag 26! Sanna överraskade mig med ballonger (som det stod 30 på, hehe) i verkstan på fredag morgon och igår hade jag kalas hela dagen lång, följt av utgång med Sanna. Idag har vi bara tagit det lugnt, Zoey fällde en tand, vi gick en söndagspromenad, jag har virkat färdigt min filt som ni också kommer få se i veckan och så har jag skickat iväg några arbetsansökningar. Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar