Portfolio

fredag, oktober 28, 2016

Lite tråkig

Lite såhär känns det just nu med bloggen.

hej. 
Just nu känns det som att tiden inte räcker till allt jag vill göra. Men det är ju inget nytt. Det känns som att det enda jag bloggar om är hunden. Men det är också henne jag umgås och tar hand om mest, livet kretsar kring henne. Nu kan jag iaf sitta och virka en stund medan hon leker för sig själv. Det gick inte alls för någon månad sedan. Hon är en väääääääääääldigt energisk hund, det är inte många timmar om dagen hon bara vilar, hehe. Så det har varit en stor förändring i mitt liv när det kommer till mängden egentid och hobbytid. Och det har tagit en stund för mig att acceptera det. Jag hinner inte virka, läsa, fota och skriva lika mycket som förut. Och det är okej, jag får bara prioritera det som jag vill allra mest. 

Snart kommer livet ändras lite igen då Ronnie återvänder till skolan och mitt kontrakt tar slut på AE. Vad som händer sen är ännu lite öppet så jag går ju förstås och oroar mig för det också. Och Zoey. Hur hon ska klara av att vara själv flera timmar då vi har varit hemma med henne sen juli? Det är säkert värre för mig än för henne. Men ändå. 

Så ja-aa. Just nu är bloggen som den är, lite blah. 
Hoppas ni kan leva med det en tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar