Portfolio

lördag, oktober 22, 2016

Mysmorgon

Oj vad det är skönt att inte ha några planer alls för helgen och bara mysa inne och sova länge.
Både tvåbenta och fyrbenta har tagit det riktigt lugnt idag, förutom rastningar och en promenad såklart. Jag har till och med hunnit virka en del....julklapparna är i full gång!

Zoey tyckte att Ronnie hade sovit tillräckligt länge så 
hon väckte honom genom att hoppa upp på honom och så var busandet i gång. 
Jag går och öppnar vädringsluckorna jämt och ständigt då jag tycker det är så varmt och Ronnie fryser bara. Zoey är också varmblodig, hon sover helst utsträckt på golvet som en groda.
Här tänkte hon hoppa till fönsterbrädet där hennes ben låg. 
Ibland är hon lite modig för sitt eget bästa. 


Som bäst ligger Zoey under min stol och sover, jag ska smyga ut till vardagsrummet
och kolla X Factor UK, virka och äta chips.
Hoppas ni får en bra och avslappnande helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar