Portfolio

torsdag, november 03, 2016

Frågestund



I brist på inspiration tänkte jag försöka mig på en frågestund. Jag är på dag nr. 3 med förkylning och feber, den drabbade också mig till slut. Som tur är det Ronnies sista praktikvecka så han har jobbat hemifrån och kunnat ta hand om valpen så jag har fått vila ordentligt.

Jag har faktiskt haft en frågestund tidigare, för mer än ett år sedan, svarsinlägget kan du läsa här! Jag hoppas någon vågar fråga någonting så skulle jag ha något att grubbla på under helgen. Ni är ju ändå en hel del som klickar in er här varje dag så fråga mig något! :)

2 kommentarer:

  1. Ja har hört et du har en lillasyster såm er hurja å lycka. Berätt mejr åm hä.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Aslög! Vad kul att du är så intresserad av min syster! Jag ska självklart berätta mer om henne i ett skilt inlägg! Ha det bra och tack för frågan :) :) :)

      Radera