Portfolio

söndag, november 06, 2016

novemberkallt

Äntligen börjar förkylningen lätta lite, men det är en arg en denna gång. Den ger inte med sig så lätt. Och att bara vila och ligga ner en hel vecka är verkligen inte min grej. Supertråkigt ju. Är väldigt tacksam för att jag annars är frisk. Så idag följde jag med på promenad med sambon och hunden - har skippat den hela veckan och det var så skönt då solen sken och det var så vackert där vi gick. Tänk att så lite kan ge en så mycket. Jag hade kameran med och blev riktigt nöjd med bilderna - här är de bästa.


Vad jag oroar mig för just nu:
Imorgon är dagen då vår valp ska börja vara ensam hemma då vi är på skola och jobb. Och vi har verkligen inte tränat så mycket som vi borde och jag har sån ångest för att lämna henne ensam i flera timmar. Hon får inte vara i hela lägenheten, bara i sovrummet där hon annars också sover så det borde kännas tryggt för henne. Fy alltså....hoppas hon bara sover igenom timmarna. Och inte skäller hela dagen....och inte tuggar sig igenom madrassen...och dynorna?!

Jag vet inte vad stället egentligen heter (inflyttad jeppisbo som jag är) men jag kallar den strandpromenaden (hamnen bredvid fantasea) och där brukar vi ofta gå våra promenader för att jag älskar havet.
Pyttelite snö har vi här och hunden älskar det! Kan inte vänta på att se hennes reaktion när vi har mycket snö på marken....
Hoppas det blir en snörik och iskall vinter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar