Portfolio

onsdag, januari 18, 2017

Svammel


Efter att jag fick alla julklappar färdiga i december har jag varit såå trött och haft noll motivation till att virka. Jag har ju förstås gjort andra saker, broderi, bujo och stickring. Jag har liksom ingen lust till att virka något varmt vinterplagg/acessoar utan nu längtar jag till sommaren och virkade toppar. Så nu söker jag mönster till någon cool boho topp. Hojta till om ni har något tips! 
Den här veckan har varit stressigare än vanligt, program varje kväll tre dagar i sträck. Åt någon kanske det är vardag men inte för mig. Ni andra högsensitiva vet hur det kan kännas. Kom hem från keramikkursen (som började idag) först kl.22! Herregud...kul att inte ha någon bil och halka genom stan. Nåja, det är inte så farligt. Så jag har bokat in en miniweekend åt mig och Zoey till ett retreat i Terjärv, hos mina föräldrar! :D Vi ska busa ute i den vackra naturen, gå på isen till Prestasholmen och grilla korv där, bada bastu och bara ta det lugnt. Åååh jag behöver det verkligen. Ibland är det nog irriterande att bo i stan, blääää. Vill ha skog och åkrar runt mig! Inte grannar vägg i vägg och betonghus. Behöver ett eget hus snarast, tack i förväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar