Portfolio

måndag, januari 23, 2017

Virkåret 2016


En blå matta virkade jag vid After Eight.

Jag blev inspirerad av Sandras inlägg om vad hon hade sytt under 2016: syaret2016 och tänkte att det skulle vara kul att se vad jag virkade under förra året. Jag tog bara med det som jag har bloggat om (orkar inte stiga upp och hämta telefonsladden, haha), och inga ofärdiga projekt fick heller komma med, heh. 

Ugglemössorna ligger fortfarande i byrålådan om någon vill köpa dem.

Så nöjd att jag äntligen fick klar min första virkade babyfilt!

Den här kaninen bor numera hos lilla Nova.

Ett annorlunda smycke - virkat, sytt och påtat ihop allt. 100% handmade by me.
Om ingen har köpt det, kan man köpa det i pop-up butiken vid After Eight.

 Virkade också några halsdukar under året. 
Och matchande mössor som aldrig fick komma upp på bloggen.

 Aaaaaah! Så glad när den här filten blev klar! Det var här min loveaffair med virkning började, den här filten består av mina allra första mormorsrutor!

Virkade ett telefonfodral till min telefon. Använder det inte tyvärr.

Virkade vantar åt syster.

ÅTTA stycken virkade tvättsvampar, face scrubs och ÅTTA stycken necessärer.

Hohoja.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar