Portfolio

fredag, februari 17, 2017

En liten fredagslista

Äntligen fredag och här är en liten lista på favoriter just nu.

Läser: Dragonfly in Amber, andra delen i Outlander trilogin. Väldigt spännande, är i slutet av boken.
Tittar på: Har börjat på andra säsongen av Outlander, men ska försöka läsa färdigt före jag ser fler avsnitt, haha. Jag är helt obsessed av Claire och Jamie! Och Skottland.
Känner: mig lite trött men optimistisk inför våren och sommaren. Jag tror det blir bra.
Längtar tills: våren kickar igång ordentligt. Och sommaren, åh sommaren. 


Virkar: En tröja åt mig själv med silk mohair - har velat göra det länge. 
Lyssnar på: poddar, jazz, chillmusik, ASMR videos, haha. 
Tänker på: businessidéer, drömmar, framtidsplaner, vad vi ska äta ikväll osv.
Helgplaner: Syrran har ordnat en överraskningsdag åt mig imorgon. Vet inte alls vad vi ska göra.
Gosar med: Zoey (min hundvalp) som har blivit så gosig på sista tiden! Jag älskar det såklart!
Planerar: ritar och skriver i min bujo nästan varje kväll. Gillar verkligen konceptet. Men när denna bujo är full ska jag skaffa mig en Travelers Notebook i läder.....tror det skulle passa mig väldigt bra. 


Ha en underbart skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar