Portfolio

tisdag, februari 28, 2017

Freedom

I lördags hoppade jag och Zoey in i Volvon, hämtade varsin kompis med (min kompis Sanna och Zoeys kompis Ådi, fast vi är ju nog alla vänner) och sen åkte vi till Terjärv! Mamma lagade god mat och hundarna sprang runt och hade kul. På eftermiddagen gick vi ner till Heimsjön och eftersom det inte fanns någon annan på isen lät vi hundarna springa fria. Zoeys glädje alltså. Det är ju inte ofta hon får springa fritt, vi bor ju mitt i stan och jag vågar inte riskera det. Men nu har jag faktiskt köpt en långlina på 15 (!) meter så vi kan leka mer fritt här på den övergivna skolgården som vi har som granne. Alla bilder är fotade av duktiga Sanna! Hennes blogg hittar du här: frubanan


Zoey & Ådi. Båda är blandraser och helt olika raser dessutom men ibland så liknar de lite varann.
 Haha, så fina miner!
 Besties!
 Ett glädjeskutt!
 Zoey har inte riktigt lika stor bränsletank som Ådi så hon vilade i snön mellan varven.
Hon är så himla gullig, haha.
 Polis och tjuv
 Du kan inte ta miiiig!
 Zoey tassar är åt alla håll, haha.
 Så mycket kärlek till våra fyrbenta familjmedlemmar 💓
 Här berättar Ådi ett skämt som Zoey tyckte var väldigt kul.

Yes, det var helt nödvändigt att lägga upp ALLA bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar