Portfolio

torsdag, februari 09, 2017

Veckans favoriter

Hej ni, jag lever livet och mår bra. Har bara inte så mycket ork för bloggen just nu. Men tror det vänder i mars då jag troligtvis kommer vara hemma 100%. Ser fram emot våren, det kommer bli bra.


Veckans favoriter:
Idag köpte jag hem varsin bit himmel åt mig och Ronnie. // På jobbet är det mycket skärmjobb just nu, jobbar med webbshop. Kul att lära sig nya saker! Men jag är ju van att springa i trappor så jag får börja klä mig varmare nu när jag bara sitter. Tur det finns filtar på jobbet, hehe. 
Idag var Zoey ensam hemma i fem timmar, det längsta hon nånsin varit. Men det gick bra såklart, inget var söndertuggat eller nerkissat. Det är nog bara jag och Ronnie som angstar ihjäl oss. Men lite hyper var hon nog, så jag tog henne på en långpromenad vid havet och vi busade och njöt av den friska, kalla luften. // Lite praktiskt arbete på jobbet. 

En av veckans favoritstunder var att få välja ut färger till en islandströja som min svärmor ska sticka åt mig! Ingen har någonsin stickat en tröja åt mig så jag är OVER THE MOON-EXCITED! Själv föredrar jag ju att virka, så andra får gärna sticka åt mig. Ska självklart visa upp tröjan i bloggen sen när den är klar. Ingen stress, Heléne :D 


Men den största och bästa favoritstunden den här veckan kommer nog hända imorgon....




Vad kan det vara? 






Det är en stor grej. Life changing. Något som har stått på min bucket list de senaste två åren.






Det är riktigt roligt att bråka med er :D :D :D 
Snabbast lär ni väl få veta via instagram.
Ni vet vad jag heter där.
xoxo, annoying girl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar