Portfolio

tisdag, mars 28, 2017

Things that make me smile

Saker som gör mig glad den här sista veckan i mars!

  • Våren är äntligen här! Snön smältar, fåglarna kvittrar och solen lyser. Det ger mig så mycket energi och glädje! Det är också roligare att gå på promenader med hunden på asfalt än is.
  • Min nya kalender i läder är så kul att rita och skriva i! Stickers and washi makes me happy 😁

Vår snygga granne // Denna veckas uppslag i bujon
  • Imorgon ska hela familjen på äventyr! Fast mot olika håll. Ronnie ska till Åbo med skolan för en natt så jag och Zoey sticker till mina föräldrars i Terjärv och sover där en natt. Vi kommer ha så kul, hon är alltid så glad över att vara där. Ska ta med kameran!

Zoey njuter // Jag i lördags
  • Mina handarbeten ger mig lycka varje dag. Om det så är virkning eller broderi eller något annat, bara jag får skapa nåt varje dag är jag lycklig.
  • Min syster och hennes man har köpt hus (woop woop) och i helgen ska jag få se deras nya hem! 
  • Att köra på torr asfalt, ha musiken på och sjunga med för fulla muggar! Ser så framemot en sommar med bil! OMG!!!


Hoppas ni får en fantastisk vecka!
💓

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar