Portfolio

måndag, april 10, 2017

Mina topp 5 youtubers

Idag tipsar jag er om mina 5 favorit youtubers!

Kenza

Jag har läst Kenzas blogg sen hon (och jag) var ett Tokio Hotel fan och jag är så glad att hon vloggar så mycket nu! Hon verkar vara en sån genuin och rolig människa! 


Helen Anderson

Jag hittade Helen´s kanal i höstas och fastnade genast för hennes "alternativa" stil och humor.
Hon gör kreativa och annorlunda videon och inspirerar mig med sin unika stil.


This Gathered Nest

En familj med 5 barn (2 biologiska, 3 adopterade) och nu är mamman Angela gravid med tvillingar! Vlogs blandade med videor där Angela pratar om allt möjligt, mycket om adoption och familjeliv. Väldigt intressant kanal som har lärt mig mycket om adoption! Och väldigt spännande att följa nu när hon är gravid!


Jenna Marbles

Världens roligaste youtuber. 


Jonna Jinton

Jonnas blogg är en av mina absoluta favoriter! Hon fotar otroliga bilder och skriver så vackert om naturen runt henne. Kul att följa med på alla hennes äventyr. Hon är så positiv och glad!
Så det är superkul att hon också har en youtube channel.




Vad har alla dessa youtubers gemensamt? 
.
.
.
Alla har hundar!
Jag saknar ännu en channel med hundar i fokus, så om någon har tips på något bra, let me know!
Och ni får gärna tipsa om andra youtubers, ni kanske ser vilken typ av videor jag gillar, inga smink videon direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar