Portfolio

onsdag, maj 17, 2017

Another blogglista


En liten lista så här på onsdagen.

bilderna är från midsommar ifjol.

är du just nu? I sovrummet vid mitt skrivbord, Zoey sover på golvet och Ronnie snarkar i sängen. Klockan är inte ens åtta, haha. Vi är väldigt trötta här idag.
känner mig: Sådär. PMS och negativa människor sänker humöret rejält. Jag försöker att inte påverkas, men det är inte så lätt.
lyssnar på: Ljudböcker på jobbet! För bra för att vara sant att jag får lyssna på fjärde boken i Outlander serien: "Drums of Autumn" på arbetstid. Den är sååå spännande!
kollar på: Började se Modern Family från början igen. Bra att virka och äta till.


äter: allt utom fisk. Efter att jag skrivit detta ska jag äta glass och kolla Huippis finalen...
dricker: Dricker oboy hela tiden?! Fick en craving på det för nån vecka sen....och det har inte slutat.
längtar efter: Sommaren och allt vad det innebär!
saknar: Zoey när jag är på jobbet, lol.
grubblar på: vart vi ska flytta när hyresvärden säljer vår hyreslägenhet.... :(
pysslar med: virkar, Project Life-fotoalbum, bujo, korsstygn.


jobbar med: "trädgårdsmästare" på gravgård. Jag räfsar.
planerar: bröllop.
är glad över: att det äntligen är vår, god mat, bra böcker, solen!
är tacksam för: min familj, vänner som alltid finns där, att jag äntligen har en inkomst, att få vara frisk, min underbara hund.
helgens planer: fre: veterinärbesök för att kolla att Zoeys öroninflammation är borta, lö: sova länge, sö: se föregående. Det är min spännande helg! Kanske jag träffar nå familj eller vänner, vet ej än.


åh sommar, då man kan använda långklänning och hatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar