Portfolio

tisdag, maj 09, 2017

Ibland shoppar jag

För en månad sedan upptäckte jag (via pinterest) ett nytt sätt att scrapbooka - Project Life av Becky Higgins. Och jag har inte kunnat släppa det. Såklart ska jag vara totalt pank då jag hittar en ny (dyr) hobby jag vill prova på. Så jag har inte kunnat prova på det ännu. Tills idag då jag äntligen hade råd att beställa det jag behövde. Men när jag klickade in mig på webshopen jag hade planerat att beställa från (hade sparat shoppingkorgen färdig, haha) så ÄR SHOPPEN STÄNGD EN VECKA PGA FLYTT. Alltså. Nå, efter 3 timmar av googlande så hittade jag det behövde från två olika webshoppar, och beställde det illa kvickt! 

 

Project Life är alltså ett enklare sätt att scrapbooka. Med hjälp av plastfickor och "journaling cards" plockar du lätt ihop vackra, personliga fotoalbum. Googla för mer info! (Visar och berättar mera när jag kommit igång)

 

Så nu ska jag äntligen få gjort riktiga, fysiska fotoalbum! Jag tänker börja med året 2016 och jag har redan beställt och fått alla bilder. Nu har jag då alltså beställt "Modern Core Kit" , album och plastfickor. Det ska bli så kul! Råkade också beställa lite planner-stämplar och en magiskt fin bok med klistermärken! 
Nu måste jag sova, ska orka räfsa imorgon också! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar