Portfolio

lördag, juni 17, 2017

Intervju om bullet journaling

Igår kunde ni läsa en artikel om mig och bullet journaling i Österbottens tidning! Ni kan också läsa artikeln på webben, HÄR! Intervjun gjordes för ett par veckor sen och min fina kompis Sanna fotade mig. Jag tycker artikeln blev riktigt bra och den har redan öppnat nya kontakter och möjligheter, men mer om det i höst. 


Här är bilderna! Fotograf: Sanna Paananen

 Den svarta klumpen är Zoey, haha.
 Vem skulle fotas nu igen?
 Jag hade till och med lackat naglarna. 
Den verkliga fotomodellen.

1 kommentar:

  1. Ojmen hjälp vad kul! Jag älskar ju att pyssla och älskar anteckningsböcker, och allt vad som ingår i en bujo, VARFÖR har jag inte upptäckt detta tidigare?? måste börja genast! Tack för inspirationen, pinterest går varmt nu :D

    SvaraRadera