Portfolio

tisdag, juli 18, 2017

En kreativ helg

Vilken helg! 3 kalas och vackert väder, jeppis dagar började och jag hann pyssla en ny kalender åt mig själv. 

På fredag var det Vincents 3 års kalas och jag gjorde denna monsterkanin åt honom. 

På lördag var det släktkalas från Ronnies sida och efteråt min kusin Elins förlovningskalas. Elin och Toffe fick denna tavla av oss. 

På söndag skulle vi gå och se öppningen av Jeppis daga men Zoey blev så rädd för bungy-jump grejen dom hade bredvid skolparken så vi fick retirera till Ankarparken istället. Där hade vi picknick med mat från Golden Lotus, mhhhhhm vad gott det var! Vi hörde någon som sjöng men det gick inte med Zoey så vi fick tyvärr skippa öppningen. 

På söndagen pysslade jag också ihop denna Traveler's notebook, i passport storlek! Jag tycker att den jag har är alltför stor att ha med så jag gjorde en liten jag kan skriva upp to do listor och matinköp i. 

Gjorde också ett litet häfte med rutor. Återkommer med mer bilder på denna snart! Har en idé om att också använda den som plånbok, men det måste jag ännu fundera på hur jag ska förverkliga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar