Portfolio

måndag, juli 10, 2017

The Dogpack Adventures

Förra helgen var nog den bästa hittills i sommar! Det var en perfekt balans av familj, vänner och tid att ta det lugnt. På fredag var jag med mina föräldrar och lyssnade på "Visor på väg", där min svärmor stod på scenen. På lördag tog vi en låååååång sovmorgon och på kvällen for jag med Zoey och umgicks med våra vänner till en grusgräv (?) där hundarna fick springa lösa och plaska i vattnet. Zoey simmar ju inte ännu men vi gjorde framsteg i lördags, hon vågade sig djupare i vattnet! Och jag tog årets första dopp! Igår, på söndagen åt vi årets första lösglass (på tiden?!) och det var Zoeys första gång på café, vid Skorpan. Supergod glass! På vägen hem gick vi och kollade gravgården på andra sidan vägen, var tvungen att kolla om de krattar sina gångar lika bra som vi på den andra gravgården, hehe. Så en superrolig helg var det! 💗



Här är bilderna från lördag kväll!
Bilderna har jag stulit fräckt av Sanna, hennes blogg hittar ni här: frubanan.wordpress.com

 Jag och Sannas hundar Ludde och Ådi.
 The black dogpack!
Krejsiga Zoey.
Ludde och Zoey lekte förvånansvärt bra ihop (de har inte alltid varit bästisar) så det var kul att se.
Jag försökte locka Zoey i vattnet.
Zoey ser lite skeptisk ut.
Men hon hoppar och skuttar som en känguru i alla fall, haha.
Ådi simmade och hämtade pinnar medan dessa två tittade avundsjukt på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar