Portfolio

måndag, augusti 28, 2017

FYRA FAVORITER


Outlander 
Nu är det bara två veckor kvar tills tredje säsongen av Outlander börjar! Jag har inte varit såhär excited över en bok,- och tv-serie sen Harry Potter! Jag har äntligen hittat en ny fandom! Jag lyssnar på poddar om Outlander, läser bloggar om det, är med i fb grupper osv. Den här veckan ska jag beställa The fiery cross som är femte boken i serien. Tur att det är långa böcker så jag kan dra ut på läsandet och njuta av böckerna länge. Om ni ska läsa dem, läs dem på engelska! Ljudböckerna är också bra, dom uppläses av Davina Porter.

Entertainment weekly cover!



Yoga girl's podd
Varje fredag släpps ett nytt poddavsnitt av "From the heart" med Rachel Brathen aka Yogagirl. Hon är en stor förebild för mig och hennes podd är så otroligt bra. Ibland pratar hon bara själv men ofta har hon också gäster. Några ämnen hon har tagit upp hittills: hennes förlossningsberättelse, alkoholism, motherhood, yoga, om barn & vaccinationer (som var SÅ bra) och gäster som Thordis Elva och Blondinbella med många fler. Det har blivit som en personlig terapisession, att lyssna på denna podd varje fredag. Du måste lyssna på den! Och följ henne på instagram om du inte redan gör det!


John Mayers nyaste album.  


Bröllopsplanering
Pinterest går het och jag och Ronnie diskuterar färgkombinationer och bordsdukningar. På fredag får ni veta mera! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar