Portfolio

tisdag, november 28, 2017

All over the place

Hej! Längesen sen sist! Det känns som att det finns idéer och material till femtio blogginlägg minst men jag kommer inte ihåg att blogga och det där med att ta fram datorn är svårt då jag bara pysslar hela tiden. Jag jobbar med min Christmas planner, produkter till julmarknaden, säljer planner charms, skriver brev åt mina brevvänner, funderar på julklappar, virka bebisfilt, save-the-date kort, jag borde boka tid för att prova brudklänningar och herregud jag vet inte vad. Dessutom har jag fuckat up min dygnsrytm totalt så jag går och sover kl 03 nuförtiden, smart.


 Vad en arbetslös gör om dagarna?
THIS:
Min Christmas Planner/ December daily planner och till höger bebisfilten till bebisen jag ska bli moster åt inom några månader, OMG SÅ EXCITED!!!!!

Planner charms och clips i läder, nyckelringar m.m.
Brev och flipbooks jag gör till mina brevvänner! Denna var så rolig att göra, mottagarens favoritfärger är rosa och svart så jag utgick från det och sökte fram allt möjligt i dom färgerna. Sen satte jag med washi samples till höger - samma jag har använt i brevet, stickers till vänster, också de i rosa och svart, ett julkort och memo blad längst ner i fickan med citatet på, och mitten ett kuvert med själva brevet i. Och när man viker ihop hela grejen ser det ut såhär:
Gillar att använda stämplar och boksidor. 

Jag har nog tänkt blogga skilt om alla dessa pysselprojekt i något skede, men om ni vill ha tips på hur man gör en flipbook eller vill köpa mönstret till filten, eller se min christmas planner denna vecka så hojta till! Det är bara en fråga om att jag ska komma ihåg att fota mina kreativa processer. Och allt papperspyssel (bullet journal, christmas planner, snigelbrev, flip books m.m.) hittar ni på mitt pysselkonto på instagram: plannerbybexi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar