Portfolio

fredag, november 03, 2017

Happy Mail & Bujo



Nu har jag varit hemma (arbetslös) en vecka och efter att ha fått sova åtta timmar varje natt börjar jag känna mig som en ny människa som vill och orkar pyssla och vara kreativ! Det är så skönt och roligt! För det är när jag skapar som jag är gladast. 

Det ni ser ovan är en "flip book" som jag tänkte skicka till någon av mina brevvänner. Man viker ihop det så att det blir ett kuvert. Det var min första flip book och jag ska definitivt göra fler, ett bra sätt att använda upp sitt papperslager. Jag skickar alltid något litet åt mina brevvänner, washi samples, stickers eller journaling cards. 



Vecka 43 i min bullet journal såg ut såhär! 



Min favorit denna höst är detta uppslag som pryds av pingviner! Bilderna är ifrån en barnbok jag köpte på loppis. Tips! Om du inte har råd (eller vill) sätta mycket pengar på dyra stickers från fancyga etsy shops, sök efter fina illustrationer i barnböcker! De böckerna jag tycker är finast är oftast ifrån 60/70-talet. 



Gillar ni dessa pyssel inlägg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar