Portfolio

måndag, november 13, 2017

Sommarmagi

Sen jag plockade bort datorn från mitt skrivbord för att förvandla det till ett pysselbord är det väldigt sällan datorn plockas fram. Jag kan ju göra allt från telefonen och paddan. Men därför har många bilder blivit bortglömda på datorn och glömts att blogga om! Så nu i novembermörkret vill jag ta er tillbaka till en sensommarkväll den andra september. Den första bilden och videon i slutet är mina men resten är fotade av Sanna! Vi for ut till Fäboda, jag, Ronnie, Sanna, hennes man Toni och våra hundar förstås. Det var så vackert och så härligt för hundarna att springa i vattnet.




Ådi, Ludde och Zoey. 
aka
Our babies





Att se hundarnas livsglädje är det finaste som finns och ger mig sån oerhörd lycka!
💗💗💗 Dogs 💗💗💗


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar