Portfolio

fredag, december 29, 2017

Julafton

I år firade vi julafton på färre ställen än vanligt. Då nästan alla våra släktingar bor i samma lilla by har det känts som att "vi måste" hälsa på alla på själva julafton. Men det har varit så stressigt tidigare år att besöka 4/5 ställen under en dag att vi i år bestämde oss för att bara vara med våra närmaste familjer under själva julafton och besöka resten dagen efter. Vet inte varför vi har hållit på så tidigare, det är ju ingen som har tvingat oss till det. Det var helt klart ett bättre beslut att dela upp det.
Vi hade en mysig julafton med julmat, paket och tomten hos Ronnies mommos och sen paket, spel och julmat hos mina föräldrar. 


Mitt barndomshem på Nabba i Terjärv.
Zoey med blöjan på (hon började löpa ett par dagar före julafton, stackarn!) och jag hos Ronnies mormor.
Zoey och Ronnie hos mina föräldrars.
Granen på Nabba.

Men nu är jag färdig med julen, fast granen nog ännu står så grön och grann i stugan. Den får stå där tills nyårsdagen, sen ska den ut! Är så peppad och redo för 2018!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar