Portfolio

fredag, december 29, 2017

My Christmas Planner

Under december månad har jag haft en "Christmas planner" som jag har skrivit lite i varje dag, gjort listor på julfilmer jag vill se, bucket list, julklappar, fina bilder, vykort och allt som är jul för mig helt enkelt! Lite halkade jag efter denna sista vecka så några sidor ska jag ännu göra, sätta in julkorten vi fick och så. Men annars är den klar! Här får ni några mobilbilder ur min christmas planner! Nästa år ska jag börja tidigare och förbereda alla sidor färdigt före december månad.

Joulukuun aikana minulla on ollut jouluplanneri. Kirjoitan jotain siihen joka päivä, listaan jouluelokuvat, bucket list, joululahjat, hienoja kuvia, kortteja ja kaikkea mikä on minulle joulu. Tämä viimeinen viikko on kyllä vähän unohtunut, niin mulla on vielä pari sivua tekemättä, haluan vielä lisätä joulukortit jne. Mutta muuten planneri on valmis! Tässä on vähän kuvia mun jouluplannerista! Ensi vuonna aloitan sivujen valmistelut hyvissä ajoin ennen joulukuuta. 










Hoppas nån fick lite inspiration!
Toivottavasti joku sai vähän inspiraatiota!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar