Portfolio

onsdag, januari 10, 2018

Outlander Deluxe Stationery Set


Den bästa julklappen var nog denna Outlander Deluxe Stationery set som jag fick av min bff i julklapp. Om någon har missat det är jag ett stort Outlander fan (upptäckte böckerna så sent som 2016 och plöjer nu igenom dem) och började i höstas skriva brev igen med folk över hela världen.
Så detta är en helt fantastisk present! Nu måste jag bara hitta en brevvän som älskar Outlander för inte kan jag slösa dessa papper på någon som inte gillar Outlander, haha.



Lådan innehåller en helt fantastiskt vacker anteckningsbok med Fraser klanens logo och motto, brevtyngd, vax, vaxsigill, brevpapper och kuvert. 


Anteckningsboken alltså! 😍


❤ Tack Sanna! ❤

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag vet att du hade väldiga problem med huden i ansiktet förr. Hur har du löst det med smink och krämer?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ja, det har jag fortfarande men inte lika extremt som det var förut. Jag kan använda smink av Bare Minerals, Lumene och Dermosil. Bare Minerals rekommenderar jag om du också har atopisk hud! Sen till hudvård använder jag Odyliques produkter, bl.a. Ultra Rich Balm kan jag inte leva utan på vintern. Deras cleanser "Silk touch cleanser" är bästa jag någonsin haft och är jättehärlig och mjuk! Hoppas detta var till hjälp!

      Radera
  2. OMG vad fint! Jag har bara sett Outlander tv-serien, men totalt älskar den! Helt beroende! Jag planerar att läsa böckerna så snart jag är klar med nuvarande bokserie!
    Jag sku kunna va din brevvän för att få såna underbara brev!
    Har du sett tv serien?

    SvaraRadera