Portfolio

söndag, februari 25, 2018

Life update


Mitt penpal/pysselkonto: lettersfromrainey


Längesen sist. Livet rullar på med jobb, familj, vänner och hobbyn. Jag tror jag inte har skrivit i bloggen att jag fick jobb i början på januari! Det är ett vikariat på några månader men det är kul att inte behöva vara arbetslös! Och den största nyheten är ju att jag blev moster för en vecka sedan till världens sötaste lilla pojke! Igår fick jag äntligen träffa honom och han var så liten och söt med massa mörkt hår! Det ska bli så kul att få se honom växa upp! 

Med bröllopet händer det inte så mycket för tillfället, vi måste ta tag i vissa saker nästa vecka. 

På kvällarna skriver jag brev, broderar, kollar Outlander, pysslar med papper och stämplar, virkar, läser och umgås och tränar med Zoey. 
Inte superspännande men jag trivs! Bara våren kommer snart så man skulle få mer energi, jag känner mig så trött hela tiden. Hjälper inte heller att man är en nattuggla som gillar att sitta uppe på kvällarna och skapa. 

Nu ska jag städa mitt skrivbord som är så råddigt och sen ska jag på en loppisrunda med min bästis! Hoppas ni har en skön söndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar