Portfolio

söndag, mars 18, 2018

WASHI LOVE


Nu har jag varit en del av Planner Communityn i ett år och det jag använder (och köper) mest är washi tejp och stämplar. Jag är ingen planner-hoarder, utan jag kör på en kalender/år men washi tejp är billigt och mångsidigt, och jag använder dom i allt mitt pyssel. Det är kul att ha dom i många olika färger och mönster, med djur och texter. Enkla och dekorativa. Prickiga och randiga. 


Dessa är mina favoritwashin för tillfället!
Goldfoil, turkos/grön och vintage är det jag gillar allra mest.


"Don´t give up and don´t give in"


Om någon är intresserad av var jag har köpt dessa så ska jag försöka lista dem nedan.

Rutnät i guld
Vintage, fjärde från höger

With Love
Don´t give up
Hjärtor i koppar
Små guldfläckar (femte från höger)
Rävar
Lavendel (längst till höger)
Vintage frimärken (andra från höger)

Resten har jag fått i gåva. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar