Portfolio

måndag, maj 14, 2018

Snail Mail - Ocean themed

I höstas återupptog jag en hobby jag hade som barn, brevväxling! Nu är jag förhoppningsvis klokare och skriver kanske lite mera än vad mitt favoritdjur är, haha. Självklart finns det en community inom detta också på instagram vilket jag inte visste om förrän jag började. Vi skriver inte bara brev utan vi gör flipbooks, pysslar kort till varandra, skickar te, washi samples, vykort, choko - är kreativa helt enkelt! Och det är så roligt! 


För några veckor sedan målade jag lite valar och sjöjungfrun som jag sedan omvandlade till kuvert, brevpapper, vykort osv. 
Jag älskar att färgmatcha och hitta på ett tema så här är ett exempel på vad jag gjorde åt min brevvän K i USA! Jag kallar det ocean theme. 


Jag älskar långa brev och att skriva om djupa saker, det är väldigt lätt att vara öppen i brev. 
Om det finns intresse för att läsa mer om brevväxling, (ex. hur man kommer igång, vad man kan skicka med osv) Har jag många idéer på lager. Så skriv gärna en kommentar om vad ni vill läsa mer om, det behöver inte vara om brevväxling heller, vad som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar